måndag 17 november 2008

Jag har aldrig tid för att blogga och någon vidare koll på hur systemet fungerar har jag inte heller. Eftersom min förra Facebook hängde sig helt redlöst så har jag en ny nu. Se till att bli vän med mig.
Denna helgen har varit den bästa helgen på väldigt väldigt länge. Jag och Niklas har haft jättemysigt och sedan har jag gjort väldigt roliga saker utöver honom. Bion i fredags var väldigt bra. Rent typiskt så var Niklas på samma bio. Inte tänkt! Haha. Men filmen var iallafall jättebra, därefter befann vi oss hemma hos Sandra och pratade lite skit och hade det trevligt. Niklas mötte upp mig sen fick han sova i min stora säng med mig (dubbelsäng för att göra er avundsjuka).
Lördagen gick ut på den förra Bondfilmen på den bärbara datorn samtidigt som jag befann mig i badet. Rynkig som ett rent ut sagt jäkla russin blev jag. Äckligt!

Elin som sedan firades under kvällen var lördagens höjdpunkt, det var verkligen jätte trevligt och jätteroligt. Även om Niklas nästintill dog.
Söndagarna har börjat bli bra nu förtiden. Innan var det alltid en dålig söndag, nu förtiden hjälper Nille till att liva upp dem.
Du är bäst min lilla prins!

Jag älskar dig!

Inga kommentarer: