måndag 10 november 2008

Jag tror jag lyssnar på den sisådär 30:e omgången av "If I were a boy" just nu. Den är så himla mysig den låten. Älskar den!
Min rapport som jag skrev tidigare skrev om är nu färdig, bra eller dålig? Ja, det vet jag inte. Idag strävade jag bara efter att få avklarat så mycket som möjligt. Jag har ett jätteäckligt prov som väntar i FeB på onsdag, imorgon har jag cirka 50-100 glosor (orkar inte räkna, men det är många) som jag inte kan. Spanskan vara färdig och konjuktiv ska vara utsearchade, har lilla Josefin gjort allt detta måntro?
Nicht, och det ger mig panikångest ända från tårna. Jag har massvis med tid, men känner hellre för att bara sitta här och lyssna på musik..
Skoltrött tror jag det kallas?

Hursomhelst, vi får hoppas på att Niklas inte kommer på oväntat besök. Eftersom datorerna är helt out of control så finns det inte ens högtalare till denna jag nu befinner mig vid. Sitter här med otroligt fula & rent ut sagt löjliga hörlurar med en mikrofon. Usch.

Idag är jag riktigt ful.

Inga kommentarer: